Őrült szerelem
A milliomos Quincy Endicott-ot egy gyönyörú szellem kiisérti, vagy lehet, hogy kezd megőrülni? Greg és Fred a ló, kideriiti. Eközben Wirt és Beatrice beszorulnak egy szekrénybe, miközb en egy kis apró után kutatnak.