Az évadzáróban Sookie talál egy összefüggést a Bon Temps-i gyilkosságok között – és ezzel a gyilkos célkeresztjében találja magát. Tara úgy dönt, hogy maximálisan kihasználja a második esélyét Maryann-nél.