Cersei és Jaime alkalmazkodnak ahhoz, hogy Tywin nélkül maradtak. Varys leleplez egy összeesküvést Tyrion előtt. Dany uralkodására új veszély leselkedik. Jon két király kereszttüzébe kerül.