A torony
Sarah Collins és kollégája, Steve Bradshaw nyomoz a régóta szolgálatot teljesítő rendőr, Hadley Matthews és egy 15 éves líbiai menekült, Farah Mehenni halála ügyében, akik lezuhantak a déli Portland Tower tetejéről Kelet-Londonban.