Húzd az ujjára a gyűrűt! / Repülj velem! / Rágógumi krízis / Egérparádé
Tom és Jerry sötétedés után bemennek az áruházba, rágógumiért harcolnak és vigyáznak egy kispandára. Közben Jerry összebarátkozik egy galambbal.