Hedvika folyamatosan ellentmondásokba bonyolódik. Zuzana nem bírja tovább, és elmondja az igazságot: a zaklatás másképp történt, mint ahogy azt eredetileg elmesélték. Később Marek végre több időt tölt a családjával: Misával, Pavlikkal és Honzával.