Kapd be a csalit! / Lufiárus / Futópad
Rissz-Rossz Sam horgászni indul, de végül maga akad horogra. Cucunak gondja támad a lufikkal. Dodó találkozása a futógéppel nem éppen úgy sül el, ahogy azt gondolná.