Thony megpróbálja megszakítani a kapcsolatot a bűnözőkkel, amikor az FBI megérkezik, és kérdezősködni kezd, de amikor a fia egészségi állapota rosszabbra fordul, csak jobban bevonódik a szervezetbe.