Szövevényes szálak
Amikor egy bűnbanda elfoglal egy börtönt, Lewis nyomozó szex, hatalom és korrupció kusza szövevényére bukkan. Talál-e elég bizonyítékot ahhoz, hogy ennek véget vessen?