Egy Istent előbb mindig hívj meg egy italra
Egy vibráló, ám bizarr szellemekkel teli piacra érkezve hőseinknek meg kell győzniük Gizmo teremtőjét, hogy segítsen a küldetésükben, valamint hogy az emberek nem is mind annyira rosszak.