Richard fenyegetést érez, amikor a csapat megbízza a The Carver nevű hírhedt hackert, hogy segítsen kialakítani a Pied Piper felhőjét. Gilfoyle-t meglátogatja a barátnője, Erlich és Dinesh a figyelméért versengenek. Jaredet autókázni viszik.