Laura unszolása nyomán Mona végre elmegy vele meginni egy kávét. Adriannak sikerül kiderítenie a rejtélyes nő kilétét. Eva véget vet a Tonyval való kapcsolatának, ugyanakkor Iasminának is van néhány felkavaró híre.