A Shepton Mallet-i börtön
Nick és Katrina 72 órát tölt el az Egyesült Királyság egyik leghírhedtebb kísértetjárta helyén, a Shepton Mallet-i börtönben. Megvizsgálják a fogságba esett szellemeket.