A Beverly nagy meccsre készül, hatalmas a nyomás. Spencer igyekszik rendbe hozni a dolgokat. Billy el akarja juttatni a csapatát a kerületi bajnokságra, de rájön, hogy helyesen cselekedni és győzni nem mindig összeegyeztethető.