A sajtliga! Oprah szerez egy nagyon menő vendéget: C’thulhut. Galactusnak új hírnökre van szüksége. A Family Double Dare szétszakít pár családot, a Nickelodeon’s Guts pedig egy fiút megtanít a nőkkel bánni.