A Robot Chicken segít George RR Martinnak végezni a regényírással. A Kengyelfutó Gyalogkakukk tudja, hogyan használja ki a Prérifarkast. A Mos Eisley kantin nem szokványos, de tökéletes helyszín egy legénybúcsúhoz.