A színek háza
Ellynek új háza van, amit rózsaszínre szeretne festeni. Pocoyo és Pato segítségét kéri, de ők más színűre festenék. A csapatmunka kompromisszumokkal jár! Megtalálják a módját, hogy olyan színűre varázsolják, ami mindannyiuknak tetszik.