Pato festményei
Mindenki kiállításra készülődik a festményeivel. Pato kitesz néhány remekművet, amiket igazából nem ő festett! Mindenkit lenyűgöznek a képek, ezért megkérik, hogy fessen még több ilyet, azonban nem tud, mert valójában nem ő festette azokat.