Kasi Lemmons
Kasi Lemmons filmrendező mesél arról az útról, amely a 2019-es Oscar-jelölt Harriet című filmjéhez vezetett, és annak megrendítő folytatásához, amelyben az abolicionista Harriet Tubman a szabadságáért tesz óriási lépéseket.