Árva vagy szélhámos?
Különös megtörtént eseten alapuló sorozat, amely azt vizsgálja, hogy Natalia Barnett valóban egy kizsákmányolt ukrán törpe kisgyerek-e, vagy egy veszélyes felnőtt, aki gyereknek álcázza magát.