Jamie Hugóval kapcsolatos kétségei továbbra sem szűnnek. Carolyn ovulál, de úgy tűnik, Palek elvesztette az érdeklődését. Dave és Katie arról vitatkoznak, megéri-e Katie-nek terápiára járni. May felkeresi egy régi ismerősét.