Axe-nek szembe kell néznie a múltjával ahhoz, hogy bebiztosíthassa a jövőjét. Chuck a régi szövetségeseivel sző tervet Axe ellen. Chuck és Wendy is megpróbál továbblépni, de egy vészhelyzet összehozza őket. Wendy és Taylor új vállalkozásba fog.