Wendy és Taylor is egy nagy napra készül. Wags érzékeny oldala előtérbe kerül. Axe felidéz egy meghatározó pillanatot Wendyvel kapcsolatban, és kettejük szövetsége megszilárdul. Connerty újra kapcsolatba lép valakivel a múltjából.