Feszítővas Jones
Grizz levetít egy fókuszcsoportnak egy akciódús amatőr filmet, amelyet ő készített. Amikor azonban a nézők egymás után távoznak, ki kell találnia, hogy köthetné le jobban a közönség figyelmét.