Sorozatpremier. Atticus Freeman a fajgyűlölettel átitatott délről hazautazik Chicagóba, hogy megkeresse eltűnt apját, Montrose-t – a keresésben pedig vele tart a nagybátyja, George és gyermekkori barátja, Letitia is.