Cassie már majdnem egy éve józan, új életet kezdett Los Angelesben, támogató új barátjával, Marcóval. De mivel mellékállásban még mindig a CIA embere, hamarosan egy nemzetközi gyilkossági rejtély kellős közepén találja magát… ismét.