Bette és Shane új vizekre eveznek Tinával és Tess-szel. Alice szerelembe esik, Angie új versenyzővel gyógyítja megsebzett szívét. Finley Maribel kegyeiért verseng, Dani pedig félreteszi sérelmeit Gigi kedvéért.