Sosem engedlek el
Amanda Sigers jogászhallgató feleségül megy Sayantan „Sy" Ghose orvostanhallgatóhoz. Amikor Amanda örökbe fogadja nővére gyermekét, rájön, hogy Sy-nek van egy sötét oldala is.