Boyd seriff távollétében Donna és Kenny nehezen birkózik meg a káosszal, miközben egy busznyi jövevény téved akaratán kívül a városba. Victor és Tabitha rémisztő utazásra indulnak a város alatti alagutak rémálomszerű labirintusában.