Matthewsék családi kirándulása rémálommá válik, amikor kitérőt tesznek egy vidéki városkába, ahonnan nem tudnak elszabadulni. Amikor lakókocsijukkal balesetet szenvednek, Boyd Stevens seriff és más helyiek próbálják megmenteni őket még napszállta előtt.