Rachel és Phoebe verseng érte, hogy Monica nyoszolyólánya lehessen, de Monica nem akar dönteni. Phoebe végül átengedi a feladatot Rachelnek. Chandler megpróbál bocsánatot kérni egy régi barátnőjétől.