Chandler és Monica azt tervezik, hogy Atlantic Citybe utaznak kettesben. Amikor Joey megtudja, hogy randiznak, megesküszik, hogy nem árulja el senkinek. Rossnak közölnie kell Rachellel, hogy Emily miatt nem lehetnek többé barátok.