A banda Marcelt keresi, aki megszökött a lakásból, amíg Rachel gondozta. Amikor már úgy tűnne, hogy Rachel és Ross végre együtt tölthet egy romantikus estét, betrappol Rachel ex-vőlegénye, és szerelmet vall neki.