Vörös szemek az éjszaka közepén
Mireya és Ronny elképesztő felfedezést tesznek egy fészek környékén. Bryce azt gyanítja, hogy a Jeti infrahangokat bocsát ki, hogy elűzze a csapatot a területéről.