Sorozatnyitó rész. A Pierpoint & Co nevű, piacvezető londoni befektetési bankban megnyíló állandó pozíciókért versengő újoncok minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy nélkülözhetetlenné tegyék magukat.