Nagyhangúak
Az OKC legjobb sofőrjei New Orleansba tartanak, hogy megmérkőzzenek a leggyorsabb utcai versenyautókkal. A texasi versenyző, Boosted GT megpróbál felkerülni a 405-ös listájára.