Hannibál eltűnt gyermekei
Egy hírhedt barlangrendszer húzódik a Missouri-állambeli Hannibal alatt. A helyiek úgy gondolják, hogy a szörnyű tapasztalatok baljós kísérletekhez és eltűnt gyerekekhez kapcsolódnak.