Tésztanyomók, áfonya, komposztáló vécék és túlfeszültség-levezetők
Tudjuk-e, hogyan készülnek a körülöttünk levő hétköznapi tárgyak? Kiderítjük, miközben újabb hétköznapi tárgyakat veszünk górcső alá.