A sértett távozások és új játékosok érkezése ismét változtat a csapaton. Bár az új emberek és eszközök segítségével a munka minden eddiginél jobban halad, az öröm nem tart sokáig: egy titokzatos szabotázs újabb konfliktusokat generál.
14 különböző ember, egy közös cél: a 30 millió forint. A pénzhez egy 250 méteres híd megépítése vezet, modern eszközök nélkül, együttműködve, mégis egymás ellen. A lehetetlennek tűnő küldetés végén csak egy valaki győzhet és dönthet a nyereményről.