Imogen és Tabby mélyebbre ásnak az Angela Waters személyét övező rejtélyben, Faran pedig a múlt sebeivel foglalkozik. Shawn közbelépése után Noa megkérdőjelezi az anyjával való kapcsolatát, míg Mouse ismerős arcot szúr ki első randiján.