Vladimir összehívja csapatát, hogy megtervezzék meg a Rocco letartóztatására irányuló műveletet. Amikor a csapat megérkezik, Rocco készen áll a megadásra, ám Matej – állítólag önvédelemből – a helyszínen megöli.