Győzelmi sorozat: A Lakers dinasztia felemelkedése (HBO)
A Los Angeles Lakers a 80-as években a sport történelmének egyik legelismertebb és legdominánsabb dinasztiája volt, amely egy egész korszakot meghatározott – a pályán és azon túl is. A sorozat a csapat tagjainak szakmai és magánéletét mutatja be.