Jason Sweeney meggyilkolása
Amikor a 16 éves Jason Sweeney eltűnt, a philadelphiai rendőrség egy azonosítatlan holttesttel hozta összefüggésbe. Jason testvére beszél a szörnyű gyilkosságról.