A döntések
Amikor Darwin életében minden tönkremegy, arra kezd gyanakodni, hogy Gumball rossz hatása a ludas. Úgy dönt, hogy mástól kér tanácsot, és Alan személyében fedezi fel új mentorát. De talán ideje volna, ha Darwin saját maga hozná meg a döntéseit.