A konzol
Gumball kap egy elátkozott vidojátékos konzolt és emiatt Elmore csapdába esik egy fantasztikus szerepjátékos világban. Gumball, Darwin és Anais kénytelen átverekdni magát a városon, hogy megoldják az új virtuális valóságuk rejtélyét.