Medve a szélben
A lemmingek új játékot találtak: a maximumra állított ventilátor szelében repkednek. Grizzy, aki kedvenc filmjét szeretné nézni a tévében a lazacokról, kiszórja őket a nappaliból, de a lemmingek a tetőn játszanak tovább a tévéantennával...