Serena Upper East Side-i élete fenekestül felfordul, amikor Georgina Sparks visszatér Manhattanbe, akivel régen társak voltak a bajkeverésben, és aki most is rosszban sántikál, és fel akarja hánytorgatni Serena múltját.