Lövöldözés Phoenixben
2005 nyarán egy szörnyeteg ólálkodik Phoenix utcáin. Az áldozatok száma folyamatosan nő, a kérdés, hogy sikerül-e a rendőrségnek elkapni a gyilkost, mielőtt újra lecsapna?