Két snowboardozó, Jeremy Jones és Elena Hight, valamint Griffin Post síelő az alaszkai Glacier Bay Nemzeti Parkba utaznak, hogy megkíséreljék, amire eddig nem volt példa: leereszkedni a Bertha-hegyen a veszélyes téli időjárás közepette.