Mennybe vezető lépcsők
Marty felépülőben van az esés után, és Raneyék szeretnék gyorsan befejezni a falakat és a lépcsőt. Matt egy utolsó kísérletet tesz arra, hogy elejtsen egy jávorszarvast.